petak, 11. listopada 2013.

Stari grad








Čitamo se uskoro :*

Broj komentara: 25:

  1. Baš mi se sviđa okolina, odlično mjesto za slikanje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična kombinacija,zadnja slika mi je baš slatka ,volim te satove <3

    magyscreation.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Kad jednom dođeš u grad od lišća,da budeš najdraži gost....divna ti,kombinacija,relacija :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post,a najvise mi se svidja tvoja kosulja <3 :-*

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelijep post :*
    Kako imas prelijepu kosu,ne mogu da prestanem da gledam <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Amazing!!!

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  7. Blago tebi što možeš tako hodati gradom i ljepo uslikati svoje outfite, u mom gradu bi te ljudi polili vodom vjerojatno i rekli previše se naslikavaš. Hehe, ali što se mora nije teško. Slike su nice kao i ti, zaista si lijepa.

    http://uniqueyeah.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma znam i ja nekad dobiti čudne poglede, komentare, ismijavanja... Al' sve se to prevaziđe :D
      Hvala na divnom komentaru :)

      Izbriši
  8. Volim lutanja gradom, uvijek otkrijes nesto novo :) Kosulja mi je preslatka, a ti si med.

    OdgovoriIzbriši
  9. predivne su ti slike, ruksak skroz simpatican :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Outfit je super! Moram posebno da pohvalim kosu koja je predivna! :*

    OdgovoriIzbriši
  11. Super bluza i cizme! Izgledas lijepo :)

    http://lartoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Super su ti slike! Tako je kod mene, uvijek nadjem nesta novo :) Sto se rastajes, gdje se selis? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne rastajemo se zauvijek.. Ali idem na studiranje pa ću rijetko dolaziti :)

      Izbriši