četvrtak, 3. listopada 2013.

Tango






22 komentara:

  1. Jako si slatka :) outfit mi se dopada, posebno suknja! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepo. U neki mah izgledaš baš misteriozno

    OdgovoriIzbriši
  3. Preslatko!
    Jedan savet - pokusaj da uvek stavis jednu frontalnu sliku gde se lepo vidi ceo autfit i drugi savet - nemoj da krivis kicmu! (zvucim kao moja mama...i osecam se tako staro :)
    :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :*
      Trudio se uvijek (moj fotograf i ja) da kroz fotografije što bolje prikažemo autfit. A što se kičme tiče takođe se trudim, al' izgleda da mi ne ide baš najbolje..

      Izbriši
  4. Ma preslatko,suknja je super,kako ti lijepo stoji..Ma sva si ko med :*

    OdgovoriIzbriši
  5. odlicno! i svidja mi lokacija ;)


    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. kako ja volim te suknje, nevjerovatno !!

    OdgovoriIzbriši
  7. Brilliant blog, great posts and beautiful proprietress! What to want more ...
    I'd love to follow you (bloglovin + GTC) and welcome to visit my
    blog about fashion - KatherineUnique.blogspot.com .


    Regards,
    Katherine Unique


    OdgovoriIzbriši
  8. predivna ti, suknja, lokacija! sve!! <3

    http://streetlifewithstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. me encanta tu look, muy guapa y super estilosa!!!!

    besos

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan look moja draga, bas mi se svidja :*

    OdgovoriIzbriši