ponedjeljak, 11. studenoga 2013.

Cat skirt







Skirt - Persunamall
Ring - Aupie.com

Broj komentara: 29:

  1. Iz dana u dan sve ljepša, divna mi je suknja, a i cijeli outfit :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Mačko,totalno si moderna... :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Estas guapísima. Este look te queda genial
    Un besazo

    OdgovoriIzbriši
  4. Dopada mi se kako si iskombinovala suknju i fotke su odlicne :) x

    OdgovoriIzbriši
  5. Mačkice tigricee grrr

    OdgovoriIzbriši
  6. preslatka si,suknjica je fantasticna a dopada mi se i background ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam kao i uvijek oduševljena.Suknja je odlična ali je za mene ta kapica i jakna savršenstvo <3

    magyscreation.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. svidja mi se ta suknjica od prvog pojavljivanja, a super si je iskombinovala :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Znaci preslatko,mislim da mi je ovo tvoj najdrazi post :)

    http://mypersonalclosetbysamra.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. amazing & beautiful look! following you now, hope you follow back..:)

    xoxo

    Zoya

    OdgovoriIzbriši
  11. amazing skirt gorgeous! xoxo

    http://theeworld.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  12. Really amazing photos! That skirt is awesome!

    ox from nyc
    davie and erica

    OdgovoriIzbriši
  13. You look just amazing <3 love that skirt :)

    OdgovoriIzbriši
  14. ^^ Obozavam mace! Divna ti je suknjica :)
    I ona, i kapica ti preslatko stoje!

    OdgovoriIzbriši
  15. preslatka kombinacija!! ma predivna!! <3

    http://streetlifewithstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši